So Gather Up Your Jackets, And Move It To The Exits

Anledningen till att jag inte bloggat idag var för att jag steg upp tidigt för att först åka till min konfa, vi skulle öva in hur vi ska gå in och hur vi ska sitta osv. Sedan snabbt i väg till stora kyrkan för att kolla på Hannas(och nattis) konfirmation. Och efter det var det godmat och god tårta hos hanna!
det öppnades paket, skrattades osv! precis som det ska va på en konfirmation! ;)
efter att alla hade åkt hem, stannade jag och lejla kvar en stund. Så vi snackade, kollade på kort och sådant!
hoppas du har haft en bra dag Hanna och är nöjd med aaaaaallaaaa dina presenter! jag hade varit skitglad om jag hade varit du just nu.. hehe
men ha det bra, vi hörs i morgon! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0