panik o livrädd

just när ni läser detta är jag livrädd, panikslagen, orolig o ledsen!
under eftermiddagen har jag fått typ utslag på händerna o det har inte gått bort ännu!
det är som små vita knoppar, typ som pyttepyttepytte små våtor ungefär! o varge gång någon ny sådan kommer svider det till!
är verkligen skiträdd för att jag fick det nästan direkt efter jag ätit en helt vanlig piggelin och en milkshake på mc donalds, tänk om det är glass jag inte tål?????????????? om det är kvar i morgon åker vi in till läkaren, för jag är verkligen livrädd att det är något jag inte tål eller värst av allt, VÅTOR?!?!??!?!??!??!??!?!??! :(:(:(:(:(:(:(
bild från google, men xakt så här ser det ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0