irriterad!!

åååh blir så himla irriterad på vissa folk!
det var en kille som hade lagt upp en status på hans tjejs facebook och skrivit "jag älskar dig vad som än händer! <3 /-----"
och sjävklart skulle någon avundsjuk kille komma och förstöra, skriva tillexempel "det kommer ändå ta slut snart" och "jag trodde det samma, men tror du inte tjejen ljög mig rakt upp i ansiktet?" och "så om hon är otrogen skulle du fortfarande älska henne?"
BLIR SÅ HIMLA ARG!!!!
VARFÖR VILL MAN FÖRSTÖRA NÅGONS FÖRHÅLLANDE SÅÅ??? ÅÅÅ DÖD ÅT DIG!
fattar verkligen inte, okej om det har hänt dig att din flickvän inte tyckte om dig längre o gjorde slut så att du börja lipa?! ingen bryr sig om det ändå?!?! låt dom va lyckliga, dom verkar ha ett perfekt förhållande så kommre du och typ vill att hennes pojkvän ska göra slut!?!?!
och me de arga orden, säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0