dansuppvisning

hej!
jag har precis kommit hem från dansuppvisningen, skitkul va det!
skittråkigt att dansen är slut nu för terminen.. känns jättelänge kvar tills det är höst o den drar igång igen..
hade världens sämsta morgon!
började med att jag försov mig ungefär en kvart, och vem hinner ta på sig kläder(som man dessutom inte har tagit fram dagen efter, för att man tänker "jag hinner i morgon"), borsta tänderna, sminka sig, fixa håret, göra macka och allt vad det är man ska göra! och då hittade jag inte min nyckel, så sprang runt som en apa i huset för att hitta den. hitta den och springer ut i oknytna skor och jackan i handen.
Men inte nog med att jag fick cykla som en idiot var ju sadlen SJÄLVKLART dygn sur, så gick med ett blött sträck i röven ett tag.. härligt..!
så kommer jag en bit på vägen, kanske 50 m. och inser att jag glömmt mobilen på mitt rum, så cyklar tillbaka och hämtar den.
Och, för att få pricken över I:et kommer bussen, när jag är 100 meter i från hållplatsen och självklart börjar den köra en liten bit innan han upptäcker att jag visst sprang där som en idiot, andfodd, ful och skittrött. så när man då kommer in i bussen stirrar alla och man typ,  "hej hej , ja jag hade en förbannat dålig morgon så prata inte med mig, tack!" i alla fall kommer jag till skolan, då släpper stressen! Men självklart, ska vi ha en förbannad SO lektion direkt! TACK SKOLAN!
MEN, dagen slutade dock väldigt bra! kom hem efter skolan, (utan blöt röv, andfodd, ful och skittrött)
somnade en stund och sedan var det dax för dansuppvisning! gick skitbra, om jag får säga det själv! så måste ju då passa på att tacka världens bästa danslärare Cecilia, för ett grymt jobb med oss skitungar!
Ha en fin dag, i morgon ska jag vakna i tid så ni slipper ett så här  långt inlägg ;) hehe puss
så min dag började skitdåligt, men slutade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0