dag 2: det bästa med min familj

efter som att jag inte har något alls att blogga om så tar jag igen fyra dagar jag glömt bort, hehe
Dag 2: Det bästa med min familj
hm, det bästa med min familj är nog att alla är så fula och alla kan skämta och skoja med varandra. Vi tar hand om varandra och ser till att alla mår bra osv. Tillex. min bror Martin som bor i anderstorp med sin flickvän(som jag har väldigt bra kontakt  med) säger absolut inte nej till om jag skulle vilja sova där någon gång.
och ett stort plus är nog att ALLA hör ihop, söndagsmiddag står mer än gärna inskrivet på kalendern då och då!
har dock inga bilder på denna datorn så får bli en bildlös familj ;)


Dag 3: Någonting viktigt för mig
nästan allt som jag tycker om är viktigt för mig, familjen, vänner, mina djur osvosv! går inte att beskriva hur underbart det är att känna att någon är viktig för än. helt underbart!


Dag 4: Vad kärlek är för mig
För mig är kärlek på riktigt, visst kan alla göra misstag och älska fel person, absolut inte det jag menar.
jag har gjort misstaget, och ångrar mig..!
men kärlek är inte bara en realtionsstatus på facebook. utan det är någon man ser upp till, som man berättar både glada och dåliga nyheter, som man litar på  och framförallt som man älskar av allt man har! den man älskar ska man verkligen kunna va sit själv med, inte typ som blondinbella, som vaknade upp timmar innan hennes pojkvän vaknade och sminkade sönder sitt ansikte!(visst kan man skämmas över morgonfrillan... )
kärlek är underbart, svårt och skithäftigt!



Kommentarer
Postat av: Hanna

wow Annie, du är verkligen en helt underbar tjej. Fortsätt vara dig själv - du är asbra! Kram

2012-05-26 @ 01:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0