dag 1 ett kortfattat jag

day 1 to 20
Dag 1: Ett kortfattat jag

jag är då Annie på 15 kalla vintrar. jag gillar att spela piano, gitarr o sjunga. jag älskar djur, bland det bästa som finns(och vänner då)
så jag har en hund som heter Ronja på sex år och en katt som heter Sune och även han är sex år!
i skolan har jag alla ämnen som alla andra har, fast jag läser spanska i stället för tyska eller x-tra engelska!
på min fritid, har jag börjat dansa(har slutat för terminen dock) showdance o zumba! zumban börjar rinna ut så vet icke om jag fortsätter till hösten, men det får man se osv hehehehe och showdancen är skitrolig så den är självklar till hösten!! hihihi :D
tycker det var ett kortfattad jag så,  byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0