20.20

måste bara säga att denna morgonen var ganska bra tillskillnad från gårdagens morgon..
ska väl inte direkt påstå att jag var upp i tid, men hade ändå tid att packa till gympan och sådant småplock. Satte mig vid pianot och försökte få ihop en ny låt och det gick väl... sådär! haha
skolan var helt okej, gick snabbt som tur väl var. hatar onsdagar annars! hade tjejsnack på morgonen och så.
efter skolan skulle jag följa med mamma, min bror och klara till gislaved. Johan skulle ha balkläder och jag skulle köpa någon fin present till Hannas konfirmation! hade kollat ut vilken jag skulle ha på nätet, men hittade den självklart inte i äffären!! åååh blev så besviken! men ska försöka dra med mig pappa imorgon och kolla i värnamo, där ha dom en del av den saken så där måste det bara finnas! kanske inte lika dan, men nästan!;) det är bäst jag inte säger mer för då avslöjar jag ju hela skiten! Haha
nu ska jag ta mig något att äta och sedan väntar tv:en på mig. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0