detta låtskrivande

 
 
  • emma
IP: ******************

du var på nyårs lägret på gullbranna och sjöng en egenskriven låt va? skriver du fortfarande? och har du något specielt tema? kärlek, vänner..? :)

PubliceraSvaraTa bort
 
 
 hej emma!
ja jag var på nyårslägret och sjöng en låt jag skrivit tillsammans med min vän klara!
lite halvscary att du läser min blogg o så för har ju inte en aning vem du är men aja ! trevligt!! ;)
 
jo, detta låtskrivande... hm, aaoo det är väl lite sisådär just nu. har alltid perioder då jag skriver myyyyyyycket, och det har jag inte direkt nu, känner att jag inte får ut något av det.. aa complicerat.
skriver oftast när jag är deppig, mår dåligt eller är kär! som de flesta andra tror jag ;)
pianot, gittaren och rösten är lixom mitt sett att tänka på annat när jag är ledsen.
så man kan säga att jag skriver om allt, inte bara om kärlek utan även vänskap och hur jag mår och så. till konfirmations avslutningen skrev jag till o med en till gud! haha!
men jag älskar att sjunga o spela o allt möjligt hit o dit och hoppas på ett yrke inom musiken! 
skulle mer än gärna vilja att någon skickade in mig till typ kvällen är din eller något sådant.. hehe
men aja! dom två sissta meningarna hade inte ens med saken o göra, men skitsamma hihi
nu vet ni lite om det, pussseeliilusk <3 <3 <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0