?

nu tänker ni "gud vilket tråkigt sommarlov hon har som bara sitter vid datorn hela dagarna och bloggar" och då svarar jag, TRUE! har faktiskt oehört tråkigt just nu och alla mina ideér på saker är faktiskt slut. kul va? :D så är det att bo på landet!
 
jag ska försöka mublera mitt rum, det har stått så sen  2010 eller 2011? minns inte vilket år vi gjorde om det.. hehe
jag har redan vänt min "byrå" åt sidan så det blev en bänk i stället, blev ganska snyggt faktiskt! 
så nu ska jag flytta sängen, skrivbordet och fixa lite. kanske ränsa garderoben? var ett tag sedan nu! 
vi får se hur det blir och förhoppningsvis blir det bilder sedan! 
 
sedan ska jag stretcha i 20 minuter oxå, får ice glömmas! hejdå! 
 
skulle jättegärna vilja ha en snyggare tapet än vad jag har nu, min är så himla trist..!
typ en sådan här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0