träningskläder.

HELLOOOO SWEEEEEEDEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha skojar bara lite ;)
jag har inte hunnit blogga idag för direkt efter skolan åkte jag till värnamo och handlade lite tränigskläder
och sådant till Zumban och Showdancen. det kan ju va bra och ha ;)
ska snart hoppa in i duschen och sen blir det att sova! :)
picnik är ju skitkul att använda nu när man har massa olika saker att redigera med, synd bara att det ska läggas ned :/
men men.
här kommer en gammal bild på mig och sofia, som jag redigerade lite ^^ och en på mig ;) EGO EGO EGO!!! :D
tänk att få gosa med denna goding!! åh vill ha en sådan här!! synd bara att ens föräldrar inte håller me dom att
dom är gosiga, detta dregel alla ska hålla på med.. :(
Simma lugnt herrar o damer!

Kommentarer
Postat av: Bella

vacker! grymt fin blogg :D

2012-02-10 @ 19:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0