♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

jag är då Annie,  är 14 år men fyller 15 i februari nu om 3 månader.
jag bor ute på landet (-.-) i ett ganska stort vitt hus.
min familj består av sex personer, mamma, pappa o mina tre äldre bröder. ganska tråkig familj faktiskt.
jag har en katt, o har precis blivit av med min lille hund, sorgligt  :(
finns inte så mycket o säga om mig. jag går i åttånde klass o det suger, massor läxor o prov o betyg hit o dit!
men man får stå ut.
min stil är ganska blandad, fast inte på ett dåligt sett. jag kan ha tighta jeans o en liten blus ena dagen, och andra,
när jag inte orkar fixa mig,  så blir det en tjocktröja o pösiga byxor.(typ som mjukiskläder)  lite avundsjuk är jag på  Kenza, som verkligen kan ha på sig allt!! meeen alla kan ju inte va lika dana!  ;) haha
jag älskar musik, gitarr, piano och sjunga är väl det jag håller på med. spelade klarinett för två eller tre år sedan, minns inte. med min klasskamrat Anna, hon jag hade som lärare vill fortfarande att jag ska börja igen, hon blev jättebesviken när hon fick reda på att jag skulle sluta. men NEJ! det var inte direkt min grej även fast hon säger det! gitarr spelar jag endast för mig själv här hemma, min bror har lärt mig en hel del. men efter klarinett-tiden sökte jag in mig på piano, det funkade det första halvåret, sen var inte jag o min lärare bästa vänner. jag slutade i musikskolan, men fortsatte självklart att spela själv. efter några månader fick jag lapp igen från musikskolan, i fall jag ville söka på något annat, jag sökte in på sånglektioner men kom dock inte in, efter som att den ända läraren som fanns blev med barn. så jag spelar  bara för mig själv, och jag lär mig hela tiden. det räcker utmärkt för mig.
behöver jag hjälp med något har jag vänner som hjälper mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0